Just another week.

Okej. Då var det måndag igen.

I söndags var jag på fotomässa med Rikard. Egentligen var det lite inspirerande. Faschinerande att se på en ordentlig skärpa i bilderna [om man får vara lite teknisk]. Och så finns det såna där bilder som man inte fattar hur folk hittade, än mindre kom på att ta. Fast rent spontant tänkte jag "sådär". Fast sån är jag alltid. Egentligen fick jag ner sug efter att börja fota igen. Jag ska göra något åt min kamerasamling. Men numera ska man ju ha en avancerad digitalkamera. Kan bli dyrt det här.

Idag har jag skurit skumgummi tills det känns som jag blir tokig. OCH JAG ÄR INTE I NÄRHETEN AV FÄRDIG. Nåja.

Och jag känner för att skolka imorrn. Mest för att jag inte vill gå upp vid sex. Annars vill jag absolut hålla på med det vi gör i skolan nu. Men man måste väl. Tyvärr. Inte så länge kvar till jul iaf. Jag har mer eller mindre bestämt mig för att inte jobba nästa termin. Men det känns som både och. Pengar å andra sidan. Vill inte riskera att ta på mig för mycket å andra sidan. Jag ska bestämma mig i veckan iaf. Tror inte jag kan vänta längre... Imorrn ska jag till pappa en stund iaf. Har varit dålig på familjen ett tag. Men jag har verkligen inte orkat. Jag vill mest bli lämnad ifred just nu.  Sen måste jag jobba. Bara tre gånger kvar dock. Sen julledig.

Nä. Nu är det bara trams.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback