Mycket att göra.

Bara en dag kvar nu och tusen saker att göra. Så känns det iaf. Och som grädden på moset är jag seg idag. Dessutom är jag fortfarande orolig att jag har nån förkylning i kroppen som kan bryta ut när som helst.

Idag måste jag:
  1. Försöka laga Mickes brallor. Men jag har inte hunnit nåla upp dom ännu och eftersom herren jobbar så olämpliga tider är det lite krångligt. Eventuellt får jag nåla upp dom ikväll och börja på dem då och sen sy dem så snabbt jag kan. Ska nog gå bra.
  2. Klippa håret.
  3. Färga håret [eller åtminstone köpa färgen].
  4. Åka till stan och köpa lite grejer.
  5. Diska, städa, greja.
  6. Tjejgreja. Jag tänkte att det vore lämpligt att noppa ögonbryna och sånt där idag.
Imorrn måste jag:
  1. Definivt bestämma mig exakt vad jag ska ha på mig och vilka skor jag ska ha. Lutar åt kängorna. Mindre ont i fötterna.
  2. Packa.
  3. Städa färdigt.
  4. Se till att vi får i oss någon mat innan det är dags att åka.
En del som sagt. Så det är lika bra att sätta igång. Micke hjälper ju till med vissa saker iofs men ingen idé att slöa iaf. Och dessutom borde jag plugga lite. Vi ska göra arbete i skolan. Och jag har inte ens börjat. Illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback