Pekfingersträningsvärk.

Jag har superont i mitt ena finger idag. Jag satt och skar till skumgummi igår och tror nog jaghar fått träningsvärk i fingret idag. Så idag skär jag på ett annat vis. Jag insåg igår att jag inte kunde skär nog raka kanter för att fixa till kuddarna, så istället för att hålla på tills jag blir tokig så har jag bytt metod. Nu skär jag skumgummit i bitar så kan jag stoppa lagom stora kuddar med det. Det är den enkla förklaringen iaf.

Idag ska jag på fotomässa med Rickard och Stoffe. Får se när Rikard ringer och säger att han är på väg. Men han är väl ingen morgonmänniska vad jag vet så tror inte det är någon panik ännu. Sen ska vi vänta på att Stoffe vaknar och sen åka. Det blir nog trevligt. Och eftersom jag (eventuellt) ska läsa foto nästa termin vore det lämpligt att återuppta mitt fotointresse över lag.

Jag borde plugga lite idag också. Eller, rättare sagt, jag borde läsa igenom fyra papper till på tisdag. Det är inte en sådär jätteavancerad läxa. Skulle kunna börja gå igenom listan också. Sen ska jag fixa färdigt min ansökan. Antar att personbeviset kommer på måndag. Till mamma och pappa dock. Får åka och hämta det.

Nu ska jag äta färdigt min frukost och skära lite till skumgummi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback