Positivt och negativt.

Idag är en både och dag. Positivt och negativt. Men jag orkar inte ha ångest och för övrigt känns det inte nödvändigt. Än iaf. I värsta fall får jag lösa saker på ett annat sätt än jag tänkt. Det vore trist men får stå ut med det. Jag tänker inte bli pessimistisk iaf.

Jag skulle ha åkt och fikat med Rickard och folk men kände att jag borde plugga. Det var nog bra på sätt och vis. Känner att jag inte får slarva med skolan nu då det är så nära tills att jag slutat terminen. Dessutom så lyckades vi då teckna oss för träningskort. Så nu kan jag börja träna imorrn om jag vill. Och det är rätt shysst. Tänkte träna på onsdag iaf. Jag ska bli en ny hälsosam Stina. Må bra. Vara frisk. Allt sånt dära.

Samtidigt så ringde de från skolan. Och lite känner jag att de bara ställer till det för mig. Men kanske inget. Jag ska möta rektorn på onsdag. Får se ynklig ut så hon godkänner det jag vill. Ibland måste man göra det man inte vill och spela på sin kvinnlighet.

Men jag är i stort sett positiv iaf. Även om det lät lite dåligt.  Vad tusan. I värsta fall söker jag ett deltidsarbete. Tänker inte gå hemma hursomhelst. Det är jag less på nu. Puckokommunen ska inte få förstöra mitt tillfrisknande. Och hör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback