Slapp och slö.

Okej. Just nu har jag en slöperiod. Jag orkar inte ens åka till mina föräldrar och vara trevlig i ett par timmar. Jag vill bara bli lämnad ifred. På veckorna vill säga. På helgerna kan jag vara hur trevlig och social som helst. Men på veckorna vill jag var nyttig.

Just nu så håller jag mest tummarna för att jag ska få börja plugga nästa termin. Och att inte FK börjar bråka på mig. Jag orkar inte bråka med dom just nu. I så fall känns det enklare att ignorera att jag försöker bli frisk på riktigt och börja jobba på en gång. Shit the same. Så känns det iaf på mina mest negativa dagar. Och ibland måste man få ha såna iaf.

Nä. Jag har inget vettigt att skriva. Så skiter i det här.

Nu är det bara fyra dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback