Vardagsångest.

Jag är trött som en gnu just nu. Och så har jag lite ångest. [Inte sån där gammal nattsvart ångest utan lite hälsosam vardagsångest.] Jag har pluggat alldeles alldeles för lite och det är hela tiden som om mina tankar vandrar tusen mil bort när jag borde koncentrera mig. Så allt jag får göra hela dagarna nu borde vara att plugga. Men jag har dålig karaktär så naturligtvis så får jag inte till det heller. Sen borde man göra något åt kaoset här. Men det har jag inte tid med eftersom jag måste plugga, plugga och plugga lite till. Och just nu är jag en dålig träningsmänniska. Detta till trots det helt nya satskortet. Men jag skulle ha tränat idag men jag har inga skor att träna i och jag hade inte känt att jag haft tid iaf. Så. Ja. Ångest.

Skolan känns det bättre med iaf. För nästa termin iaf. Var och pratade med rektorn idag och de skulle godkänna mig. I mån av platser. Men det ser halvljust ut iaf. Nu är FK det stora frågetecknet. Och jag kan inte vara helt positiv för allting har aldrig klickat för mig. Men jag gör mitt bästa för att inbilla mig själv med att jag tänker positivt åtminstone.

Nåja. Nu ska jag lägga mig på sängen strax. Psykologen imorrn och sen plugga plugga plugga. Allt för att jag ska kunna tillåta mig att vara nöjd att jag ska gå på Sabaton på fredag och inte bli stressad av att vara tvungen att åka till Mickes föräldrar på söndag. Jag måste lära mig deciplin för nästa termin. För då är det massa fler ämnen att hålla iordning på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback