Vardagsrapport.

Skolk från Naturkunskapen. Dååååååååligt men jag orkade bara inte. Jag HATAR att gå upp klockan sexoch jag är INGEN morgonmänniska överhuvudtaget.

Åkte och hämtade mitt personbevis som kom igår så jag kan skicka in min ansökan idag. Och lunchade med pappa. Segade bort lite tid det men det var helt okej.

Har skrivit ut min ansökan till skolan nu. Men jag hittar inga kuvert vilket är skumt för jag var fullständigt övertygad om att vi har kuvert. Så nu måste jag köpa nya för pengar jag inte riktigt har. Men det får jag leva med för jag MÅSTE skicka ansökan idag. Jag har helt enkelt inget val.

Och så vill jag verkligen INTE jobba idag. Jag är seg och trött och vill ligga och lata mig på soffan. Istället så måste jag jobba i två timmar. Plus att det tar två timmar i bara åktid. Och så ska jag hålla igånge ett samtal för ikväll. Fast jag tänkte sätta dom att pyssla igen så går tiden lite snabbare förhoppningsvis. Och jag kan sova hela dan imorrn om jag behöver. Och så kan jag trösta mig med att det bara är tre gånger kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback