A bit of a problem.

Jag borde plugga tills ögonen blöder och tills jag bara vill skrika rakt ut just nu. Inte riktigt så extremt men iaf. Jag har prov på torsdag och även om jag inte känner mig helt bortkommen så känner jag mig inte riktigt lika förberedd som jag tycker att jag borde vara. Jag har inte pluggat mig igenom den där listan som vi har för att underlätta allt. Och innan tisdag borde jag ha gjort det så att jag på onsdag och torsdag kan köra min vanliga plugggrej och bara rabbla allt i huvudet. Men jag ska. [Jag har paus nu för jag har precis skrivit en labrapport som är läxa tills på tisdag. Micke ska läsa igenom den åt mig en gång till sen bara. Men jag tror den är okej.]

Jag har fått ett liten dilemma. Ibland drar olika viljor i en rätt så hårt och någonstans måste man bestämma vad som är viktigast för en. Och om man vet att alla saker är viktiga så blir det ännu svårare. För vad är man villig att sätta på spel för att uppnå sina drömmar? Kanske är det man sätter på spel ändå det som man säger var ens viktigaste val i livet den dagen man ligger på sin dödsbädd om 50 år[..eller 70 år.. eller mer... vad det nu blir.] Jag har alltid tyckt att det är viktigt att leva livet fullt ut. Men det kan betyda så olika saker. Så. Jag har fått ett dilemma som sagt. Jag pratade lite om det med Sara igår och jag tror hon förstod mitt dilemma. Men... ja... Det är ingen panik just nu. Jag måste bli frisk först. Det är det allra viktigaste. Och det kan ta ett år till. Fast jag hoppas att det tar ett halvår. Men iaf. Så jag har lite tid på mig att komma på lösningar.

Och med anknytning till det. Igår var Tompa och Sara här. Vi har tydligen blivit dåliga på att bli bakis;) Fast det är rätt skönt måste jag säga. Jag som blir däckat då jag blir bakis. Jag tror jag kör den stilen på rockbåten också. Iaf så snackade vi skit och pojkarna spelade TV-spel. Inget buzz fortfarande. För det har Tompa inte fixat ännu;) Man måste alltid skylla på nån.

Nästa helg ska vi till systra mi. Och så är det bara en månad kvar till rockbåten för er som ska med. Fast det märks att jag vill åka extra mycket i år. Jag har koll på detaljer jag inte brydde mig om försen dagarna innan förra året. Jag vet typ vad jag ska ha på mig t.o.m. Nåja. Jag ska ha på mig mina skinnbrallor för det finns inte så många tillfällen man kan komma undan med att ha skinnbrallor. Om man inte kör MC. Fast det är lite mer att hålla i huvudet i år. Som hur man enklast löser att ta sig från båden till Iron Maiden utan att stressa ihjäl sig. Så det var kanske inte så konstigt iaf.

Nu måste jag kanske plugga lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback