A new life.

Idag är första dagen på mitt nya liv. Eller, jag hoppas det iaf. För jag får fullständig panik att väga X antal kilo för mycket. [Jag skriver X för att jag i sanningens namn inte vet egentligen. Jag skulle gissa att det är 8, eller 9 och skulle det visa sig att det är mer än så blir jag deprimerad så jag vill inte väga mig just nu. För övrigt går det inte. Vår våg är trasig.] Och det minsta man behöver då man är sjukskriven för att man mår dåligt är att få ännu en orsak till att må dåligt.

Så jag började yoga idag. Igen. Och den här gången finns inga ursäkter. Och faktum var att jag mådde 110% bättre efter att jag yogade så jag behöver förhoppningsvis inte oroa mig för massa ursäkter. Och så gick jag ut och gick också. I typ 40 minuter. Och jag kände mig supernyttig. Och jag bubblar av energi.

Så nu ska jag se färdigt på That´s 70´s och sen ska jag röja upp lite här. Diska det Micke missat. Dammsuga lite kanske. Sovrummet behöver lite städande. Och sen kan jag kanske sy eller skriva tills Micke kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback