Gäsp.

Idag är jag trött som en gnu. Bara så ni vet. Tisdagar är alltid lite jobbiga. Man blir rätt slut då man vaknar 06.15. Jag ska egentligen inte klaga för det är bara en gång i veckan jag behöver gå upp så tidigt och andra måste gå upp tidigt varje dag. Men jag har aldrig varit en morgonmänniska så jag tycker bara det är pestigt. Då jag blir designer för mitt eget klädmärke ska jag bestämma att arbetsdagarna börjar klockan 13. Nåja. Lite tidigare kanske. Men ingen ska behöva gå upp klockan 06. Erkänn att ni vill jobba för mig;)

Sova får jag inte ännu heller. Vi har bara en portnyckel och om jag kommer hem först på tisdagarna måste jag ha den så jag säkert kommer in. [Fast oftast är porten öppen iaf.] Och då måste jag vänta tills Micke är hemma så jag kan släppa in honom om porten är låst då. [Och det är den oftast å andra sidan.]

Idag i gruppen var det lite smådramatiskt. Och så kom en liten kisse in rätt vad det var. Det var lite märkligt. Det var hur söt som helst. [Mitt katthjärta värker:)]

Imorrn är jag ledig. Men jag ska yoga, promenera och plugga. Så jag lär göra en hel del iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback