Hondjävul.

Idag är en sån där dag som jag bara vill skrika rakt ut. Om någon skulle bråka på mig skulle jag förmodligen klösa ögonen ur dem. Hornen är fullt utvuxna nu. Fast det har en logisk förklaring. Det är "den där" tiden i månaden. Jag sov typ inte alls inatt är ytterligare en förklaring.

Förutom att jag är en hondjävul just nu är det bra. Jag har slarvat med promenaderna. Igår så spöregnade det och då tyckte jag inte det var värt det. Jag blev genomblöt iaf av att bara gå till mamma och pappa. Och idag... Ja. JAg skyller på att jag är kvinna. Dålig förklaring men jag har varit på dåligt humör hela dagen. Så det blir tre timmar imorrn istället. Ehm. Kanske inte.

För övrigt hade jag en bra födelsedag. Tack alla ni som messade/ringde. Jag var dålig på att svara på messen men ändå. Micke gav mig Nemiböcker. Mamma och pappa gav mig fler pizzatallrikar. Sen fick jag pengar. Det hade jag önskat mig. För jag måste köpa glasögon. Och så åt vi på wineyard. Dyrt och fint där men man fyller inte 25 så ofta. [Och mormor betalade så;)]

Btw... Darling. Jag ska aldrig bo i de fina kvarteren på lidingö. Så du får ta mössan i hand till nån annan:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback