Just another sleepy monday.

Ny vecka. Nya tag.

Men vi kan börja med helgen. I fredags tog vi det lugnt. Fast vi skulle ha åkt till Markus men Micke kände sig stressad. Vi borde ha städat mera då också så hade vi sluppit städat på lördagen. Men men. Och i lördags hade vi fest då. Det blev lagom med folk och alla hade nog kul [hoppas jag]. Mycket diskutioner i vanlig ordning men det kan nog anses vara positivt. Och smörgåstårtan gick nästan åt. Så jag hade inte behövt vara nervös för att vi skulle få massa över. Jag tror jag mest oroade mig för att det brukar vara så. Människor äter så dåligt vanligtvis. Synd dock att vi inte köpte de där platsglasen och plastglasen som vi tänkte. För det blev MASSA disk. Men det får man leva med.

Och så tillbaka till vardagen då. Det blev ingen yoga idag. [Dumma jag] Men jag behövde nog sova lite extra. Det blev lite för lite sovande i helgen. Fast vi har iaf varit ute och gått. [Micke med] Så lite nyttig har jag varit. Fast med tanke på hur onyttiga vi var i helgen så kanske man skulle röra på sig lite extra. Heh.

Puss å hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback