Listfånerier

Jag BORDE plugga, men det är sååååååå tråkigt [och jag tror faktiskt att jag kan det så det är bara att repetera tusen gånger som gäller]. Och dessutom lagar jag mat. [Man måste faktist äta också så det är för en gångs skull ingen dålig ursäkt.] Och sen hitta jag en sån där fånig lista i en kompis blogg och jag har blivit fånigt förtjust i att skriva fåniga listor. [Pipa förtjust.]

Fullständigt namn? Eva Kristina Agnesdotter. [Och så ett efternamn förstårs. Heh.]
Vad betyder ditt namn? Eva betyder väl typ.. eh. Inte vet jag. Det är den första kvinnan. Mest det. Kristina betyder typ den kristna. Vilket är rätt ironiskt med tanke på hur okristna vi är i min familj. Och agnesdotter betyder mest att min pappa heter Agne och jag är hans dotter. Hehe.
Vem bestämde vad du skulle heta? Mamma. Mest iaf. De andra gick med på det. Tillslut.
Har du smeknamn? Stina, Kicken.. bl.a.
Om du har ett, vem gav dig det? Micke, syrran.
Är du singel? Jag minns knappt hur det kändes att vara singel längre, så, nej.
Hur gammal är du? Tjugofem. Tant?;)
Ögonfärg? Gröna.
Skostorlek? 37-38.. beroende på skor.
Längd? 1.62
Ärligt, vad tycker du är bäst med dig själv? Hm. Att jag alltid behandlar mina vänner bra. Bäst.
Vad får du oftast komplemanger för? Ögonen. Mitt skrivande. Kläder. Typ så.
Din sämsta egenskap? Osäkerheten. Helt onödigt, men svårt att vänja sig av med.
Tycker du själv att du ser bra ut? Oftast inte, men det blir bättre.
Hårfärg? Just nu.. rödaktigt [blekt]. Annars nån konstig typ av blond.
Hur bor du? I en lägenhet med världens bästa Micke:)
Vad dricker du helst? Kaffe, kaffe eller kaffe:)
Bästa alkoholbaserade drinken? Hm. Gin och tonic är ju en klassiker, men det var längesen nu.
Bästa månaden på året? Maj.
Bästa dagen i veckan? Hm. Lördagar.
Favoritplagg? Nyaste jeansen.
Favoritdjur? Katt.
Berättar du allt för dina föräldrar? Knappast.
Flirtar du ofta? Det hoppas jag inte:P
Är du slampig av dig? Nej du!
Är du elak? Det känns inte så.
Tycker du om någon? Många.
Skulle du kunna berätta det? Det ska man.
Kan du hålla en hemlighet? Utan problem.
Tycker du om Britney Spears? Henne känner jag inte så..:)
Har du varit kär i din kusin? Näe. De är rätt gamla.
Har du varit på en herrtoalett? Jo. Ett par gånger. Kön till tjejtoan är så lång.
Har du någonsin gjort någon illa? Det har jag nog. Garanterat.
Har någon någonsin gjort dig illa? Jo. Flera gånger.
Svär du ofta? Inte såååå mycket. Mest då jag blir arg.
Får du som du vill? Oftast;)
Prövar du nya saker? Väldigt sällan det blir av men jag gör det gärna dock.
Har du fuskat på ett prov? Det misstänker jag. Men det var nog inte så allvarligt för jag minns det inte.
Vad har du på dig? Lång svart klänning.
Vilken färg har dina byxor? Har ju inga byxor på mig.
Vad lyssnar du på just nu? TV:n.
Hur mår du? Trött.
Vad tänker du på just nu? Provet imorrn.
Hur många läppglans har du? Två.
Vad använder du för parfym? Ingen oftast. Allt annat luktar så mycket. Men jag har tänkt många gånger. Men det är oheligt dyrt!
Långa eller korta killar? Längre än mig iaf, men inte för lång.
Blonda eller brunetter? Micke är brunett så;) Annars gör det detsamma.
Ska dom ha långt eller kort hår? Inte kortkort, men inte långt heller. Fast Micke är rakad den dumma saken.
Mest irriterande med killar? Att de oftast är så vimsiga när de ska ordna saker.
Är humor viktigt? Mycket.
Bad boy eller good guy? Good guy. Att tjejer vill ha farliga killar är inte lika sant som de påstår.
Vilken film såg du senast på bio? hm. Det minns jag inte. Casanova?
Vilken film vill du se helst just nu? Hm. Vi borde se färdigt Sagan om Ringen-triologin.
Vad drömde du senast? Sånt minns jag sällan. Om det inte är hajar med.
Vem pratade du senast i telefon med? Syrran.
Vad handlade samtalet om? Om fredag och om, vilka, när vi ska komma.
Är du blyg? Måste jag nog säga.
Sommar eller vinter? Sommar. Utan tvekan.
Fasta relationer eller one night stands? Fasta. Såklart.
Choklad eller vanilj? Choklad!
Din första kärlek? Hm. Måste nog säga Håkan. De tidigare var bara barnkärlek.
Din senaste kärlek? Micke! And still going strong:)
Vill du gifta dig? Nån gång.
Hur många barn ska du ha? Två.
Vad ska dom heta? Astrid och Jöns blev ju nedröstat så:P
Vart ska ni bo? Lägenhet. På Lidingö tydligen.
Vill du ha några husdjur? Yes!
Har du några husdjur? Inte just nu.
Om ja, vad heter dom? -
Favoritspel? Måste man ha sånt? Då säger jag buzz.
Favoritblomma? Viol.
Har du någonsin kysst en kille? Inte jag inte;)
Har du någonsin kysst någon av samma kön? Jo faktiskt. Men det var på skoj.
Vad ska du göra idag? Plugga en jäkla massa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback