Lokattsavtryck.

Nu känns det som om jag är tjatig. Två bloggar på samma dag. Se på fan.

Jag söker lokattsavtryck. Efter mycket sökande och funderande på HUR man ska söka och VAR man ska söka har jag nog dock hittat ett. Det är enklaste enkla. Svart. Och nu gäller det att fundera på hur pass lika verklig storlek jag vill ha det. En lokattstass är mellan 7 och 9 cm. Låter mycket på min lilla axel. Fast å andra sidan så är det svårt att veta innan man kollar hur det ser ut. Ska väl inte vara så knepigt. Jag får ta och bli lite kreativ, det var länge sen nu så.

Borde köra yoga imorrn också. Fast jag är lite omotiverad. Tror jag lägger energin främst på att ta tag i promenerandet. Fast å andra sidan får jag en ordentlig energi av yoga. Nåja. Får se om jag kan motivera mig själv imorgon bitti eller om jag är trött som en gnu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback