Making ordinary things.

Jag har pluggat rätt så bra idag iaf. Jag har pluggat mig igenom den där listan som jag skulle åtminstone. Så nu har jag nog koll på allt jag ska. Fast egentligen borde jag ta mig igenom lite papper till. Fast klockan är såpass mycket så det känns inte som om jag orkar direkt. Och jag kan faktiskt plugga mer imorrn. Och på onsdag. Och jag hinner lite på torsdag också. Ingen panik som sagt. Fast jag behöver ha koll på saker jag undrar tills imorrn. Mest det.

Jag har iaf lyckats boka en tid till gynekologen till imorrn. [Om man får skriva sånt;)] Jag trodde det skulle ta längre tid. För UM fick man alltid boka flera veckor i förtid. Men tydligen inte i det här fallet. Egentligen borde jag åka till mamma och pappa i väntan på tiden. Men jag antar att pappa är på landet. Och att mamma är i skolan. Och skulle jag förvarna då skulle jag säkert bli satt på att vakta mormor. Och det orkar jag inte. För övrigt behöver jag plugga. Och jag pluggar ju "filosofi".

Syrran ringde idag och sa att vi hade tänkt att gå på Unholy alliance. Det är alltid intressant då man får veta att man tänkt saker man inte visste om. Heh. Micke hade tydligen glömt det. Men vid påminnelse blev han sugen igen. så det kanske vi ska. Mer sugna? [Hårdrock för hela slanten om man säger så. För förvarnings skull.]

Och på fredag blir det Uppsala. Bäst att kolla med det andra intressenterna hur och när vi ska åka. Tar dock inte så himla lång tid till Uppsala. Jag måste mest kolla upp syrrans adress. För det har jag dålig koll på även om jag varit där ett par gånger innan. Men jag har aldrig kört dit. Det är ingen som vill åka med mig;)

Apropå det måste jag kolla upp sånt också. Övningskörning. Frågan är mest vem jag vill övningsköra med. Mina två första val är de som är svårast också. Syrran, bor i Uppsala. Och Rickard, jobbar typ jämnt, sen ska han ju åka iväg, fast han kommer väl tillbaka hoppas jag. Man får dock välja 4 stycken att övningsköra med. Så det blir väl mamma... Pappa är egentligen bättre men jag vet inte hur han kör och vad han får göra efter stroken... Rent övningskörningsmässigt iaf. Så därför vet jag inte. Men jag klarade teorin rätt bra. [Den där fuskteorin med bonniers. Men jag körde testfrågor på vägverkets sida också och det gick faktiskt bra.]  Så jag har iaf någon aning om vad jag bör göra. Nu gäller det bara att få in det praktiskt. Och skulle det vara så så har jag en bil. Om den fungerar. Det är miljonerkronorsfrågan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback