Slö och slapp.

Idag har jag slö och slapp dag. Jag ska ägna mig åt rätten att göra ingenting. Dock kryper det lite i kroppen av all städning jag borde. Men städa ska jag göra imorrn. Vissa dagar måste man få slippa. Jag ska ligga i badkaret i flera timmar och dricka vin. Skulle dock behöva en stereo. Annars får jag ställa datorn i hallen och spela musik på den. Nog långt bort för att inte riskera att den blir blöt men nära nog för att höra musiken bra.

Sen ska jag ligga på soffan och slötitta på TV. Iaf fram tills Micke kommer hem. Han ville eventuellt se LotR. Så då ska vi väl se den. Vi har nog med filmer för att kunna se något iaf. Så det ska väl inte bli något problem.
Och igår var jag på teater och såg "Temperance" med mamma och min faster Elly. Några av mammas elever var där också. Mamma hade fått massa gratisbiljetter. Vi satt precis vid scenen så de spottade nästan på min faster. Heh.

Nä. Nu ska jag äta lite lunch och sen ska jag bada. Och sen blir jag en ny fräsch människa. För jag ska tjejgreja också. Det är jobbigt att vara tjej. Så mycket jobb:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback