Trötthet.

Jag känner mig trött i hela kroppen. Jag fattar inte vad felet är. Det är inget som är så jobbigt som att vara trött. Inget som är så uttröttande. Och om en timme så måste jag åka till skolan. Jag har lust att skippa det men jag känner att jag inte kan göra det. Naturkunskap är nog svårt utan att skippa lektionerna.

För övrigt har jag börjat söka efter kurser till nästa termin. Något att göra på halvtid. Åsö har språkkurser [om jag bara får gå där]. Annars så hittade jag en konstkurs i Sundbyberg. Iofs knytet till Jakobsbergs folkhögskola och det känns dumt att söka dit med tanke på att jag är uppvuxen där. Fast det kanske inte är så himla kopplat. Hoppas jag iaf. Men jag ska nog boka nån tid med syon på skolan så får jag prata om det. Tänker inte plugga språk på distans iaf om det blir det. Det funkar inte. Vem lär sig prata spanska genom att prata med sig själv?

Nu måste jag försöka bli pigg. Sen ska jag åka till skolan även om jag verkligen inte har någon lust.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback