Knashumör.

Det känns lite segt just nu. Mer än halva veckan [för mig iaf] har gått och jag känner redan ett desperat behov av helg. Igår hade vi exkursion. Det var aptrist. Och utmattande. Idag var det pratgrupp. Och det kändes skitjobbigt att åka dit. Trots att jag vill gå där. Men jag känner mig slut på sätt och vis. Imorrn måste jag till psykologen. På första gången på länge. MEN JAG HAR INGEN LUST. Och sen är det skola. Det är mer okej.

Allt kanske beror på att jag känner mig lite stressad. Jag har inte gått igenom den där jävla listan man ska ha koll på till provet. Och det är väl fem minuter kvar. [Kan någon säga åt mig att ett G inte är hela världen. Ett G är bra för någon som avskyr naturkunskap. Men jag vet med mig att om det står något annat än MVG i slutet av terminen så kommer jag få ÅNGEST!]

I helgen kanske jag ska på kräftskiva på landet. Det blir bara att ta med böckerna till landet. Plugga i lillstugan. Har jag kommit halvvägs på listan kan jag nog vara nöjd. Fast det vet jag inte om jag kan lyckas med. Vi får se helt enkelt.

Och så borde jag ringa min bästis. Jag är dålig på det. tydligen.

Kommentarer
Postat av: Bästis

Det är lugnt. Vi är lika dåliga båda två. Så då kan vi dela på den ångesten. Så känns det....lättare..? Aja. Nåt sånt. ;)

2006-09-07 @ 19:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback