Tramserier.

Mitt porrnamn är Deborah D-cup. Jag gjorde ett sånt där fånigt namntest. Fast när jag gjorde det det via mobilen blev det Lucy Lovehole. Rätt fåniga saker egentligen.

Jag är på småkonstigt humör. Ändå mår jag faktiskt bra. Det känns som allt rullar på. Jag har slarvat med pluggandet lite iofs. Så jag får väl ta med mig skolgrejerna till Lidingö imorrn då vi ska tvätta. Och jag har iofs fortfarande inte köpt någon bok. Dock sa läraren att det inte var HELT nödvändigt att ha just den boken. Och jag kan iaf hitta två andra böcker. Och det är ju bra.

Det känns som jag har bestämt mig för hur jag ska göra. Fast jag skulle bra gärna vilja ha en ordentlig ursäkt till att säga att jag inte behöver gå till psykologen längre. För just nu känns det som jag inte behöver det. Jag behöver en pratgrupp och jag behöver leva. Dock kan jag inte tväravbryta sjukskrivningen och då får jag kanske ta å stå ut med psykologen ett tag till.

Lägenhetssökandet går lika illa som vanligt. Fast jobb och lån verkar vara mest hoppfullt. [För övrigt har bostadsrätter billigare hyror. Fast lånet ska ju alltid betalas. Men man kan bostadsspara. Och då behöver man med tur inte fullt så mycket lån. Och då har man ett bekymmer mindre. Fast det är ett tag framåt om man är sjukskriven och åtminstone behöver två år i skolan innan man är färdig.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback