Brus.

Egentligen känner jag mest nu att jag borde måla mina tavlor. Mina tavlor som bara legat och legat och legat.

Fast samvetet känner mig att jag borde plugga en hel del också. Och stryka. Och städa. Fast borden borde egentligen vara förbjudna för de är så sabla tråkiga och depprimerande. Speciellt nu då det känns som jag åker upp och ner i humöret iaf.

Men det löser sig nog. Det också. Bara jag får något roligt att göra. Så... Förslag? För just den här helgen har jag.. Ja... Jag skulle kunna vara nördig och spela lite TV-spel. Jag har zombiespel och liknande som jag inte har spelat mig igenom än. Men jag får bara panik och blir tokig av sånt så det kanske är säkrast att jag låter bli;) Fast nåt sånt skulle väl funka kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback