En ny jäkla lista:)

Nämn något som gjorde dig glad igår?
Oj. vad gjorde jag överhuvudtaget? Det kändes rätt bra att lyckas stryka mig igenom högen. [Fy vad tråkigt nöje det där lät som.] Bestämde träffa syrran idag. Det gjorde mig nog glad. Ha! Jag kom på nåt.

Vad gjorde du kl 8 i morse?
Jag vaknade nog då nångång typ. Och insåg att det var skittrist väder idag igen.

Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Kan det vara då jag mejlade möjligtvis?

Parfym idag?
Jag är ingen parfymtjej. Jag har tänkt typ tusen gånger men det är nog jobbigt att  vara tjej utan sånt där trams;) Men jag ska. Nångång. Kanske.

Det sista du sa högt?
Är du hungrig? Till Toshi då.

Bästa blogginlägget idag?
Ingen skriver ju typ bloggar. Skittråkiga är ni. Allihopa. Skriv lite roligt skvaller nu!

Vad har du druckit idag?
Kaffe, kaffe, kaffe! Ja. Jag är beroende:)

Vad var det senaste du åt?
Jag äter smörgås nu. Innan dess var det kyckling. Men det var igår förstås.

Vad var det senaste du köpte?
Vi handlade lite mat i... måndags? Men vad det var vette tusan. Sånt lägger inte jag på minnet.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Brun typ. Rätt ful:)

Vad är det för väder hos dig just nu?
Det ser regnigt ut. Kan nån berätta för farbror Polman att jag beställt sol?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte på kärlek vid första ögonkastet. Attraktion vid första ögonkastet tror jag på. Kärleken kan komma senare.

Sover du tungt?
Sover jag så kan tredje världskriget bryta ut utan att jag bryr mig. När jag sover som jag ska iaf. Annars kan man tappa en knappnål så vaknar jag. Väldigt dubbelt.

Drömmer du mycket?
Jo jag tror det. Men oftast minns jag bara känslan i drömmen.

Mardrömmar?
Då och då. Mest om hajar.

Det första du tänker på en "bra" morgon?
För inte så länge sen vaknade jag och kände att jag var kär i livet. Vet inte vad jag tänkte iofs..

Det första du tänker på en "dålig" morgon?
Kan jag inte få slippa idag?

Vilket ämne var roligast i skolan?
Roligt? ehm. Nåt bildaktigt. Svenska var roligt då man fick skriva berättelser.

Trivs du med ditt jobb?
Jobb? Jag förstår inte frågan;) Jodå. Jag har ett litet jobb. Och det har jag tvärlessnat på så jag har bestämt mig att koncentrera mig helt på studierna istället. Och sen då jag orkar ska jag skaffa mig ett bättre extrajobb som man kan jobba på då man har tid och inte när man måste.

Favoritklädsel?
Rockigt. Fast jag är dålig på det. Blir bättre men borde plocka fram symaskinen och designa om lite kläder. OCh så kasta/ge bort allt som känns fel. Men jag har så svårt att slänga kläder. Det är min akilleshäl:)

Favoritlåt just nu?
Oj. Jag vet inte. Måste man välja en? Jag spelade en bra låt igår... Pilates... Men vet inte vad själva låten heter. Texten är bra iaf.

Vad ser du om du tittar åt höger?
Usch. Massa tvätt. Påminn mig inte!

Vad gör dig glad just nu?
Tanken på att jag ska få köpa fin kjol imorrn. Jag är också lite matrealist fast jag förnekar det om ni frågar:P

Vad ska du göra härnäst?
Ingen aning. Vore skönt att lägga sig i badet och vara lite tjejig så man är lite fräsch till ikväll.

Humör just nu?
Uppåt igen efter ett par dagars panikande. Så det känns bra.

Favoritgodis?
Väldigt beroende på humör. Klubbor har alltid varit en favorit.

Kläder just nu?
Jag sitter här i bara nattlinnet och filten och funderar på om man borde klä på sig. Fast ska jag bada verkar det dumt.

Musik just nu?

Ingen alls. Tittat på Efter 10. Och sen orkar jag inte gå och sätta på Mickes dator så jag kommer åt musik. Radio finns väl iofs. Men jag fixar det sen.

Sommarplaner?
Bara massa lösa planer och eventuella planer. Tom midsommar är osäkert. Sen ska vi kanske på en festival. Så vill vi väl till grönan. Grilla vore kanske trevligt. Kräftskiva är jag sugen på. För övrigt ska jag bara plugga. Får ledigt nån vecka i augusti innan jag börjar nästa termin.

Förströelse när du sitter på toa?
Ibland bläddrar jag i nån tidning Micke lämnat där. Kanske dags att köpa dassböcker?;)

Hur många kuddar sover du med?
Jag har gått ner från 4 till 3. Å andra sidan har jag tjockare kuddar nu så jag tror det blev värre trots allt:)

Morgon- eller nattmänniska?
Egentligen ingenting. Jag är kvällsmänniska. Men måste jag välja så... Nattmänniska. Fast jag vill vara morgonmänniska.

Vem är viktigast för dig?
Jag gillar inte att välja mellan de viktigaste i mitt liv. Men då svarar jag tråkigt och väljer Micke.

Är du kittlig?
Ibland. Men beror oftast på hur trött jag är. När jag var liten räckte det med att nämna det men nu får man anstränga sig lite mer.

Snarkar du?
Bara när jag är förkyld. Säger Micke iaf. Fast jag tror han bara hittar på att jag snarkar;)

Äckligaste insekten?
Spindlar! Folk tycker jag är jättefånig när jag skriker för den minsta lillaste spindeln. Men de är lömska. Jag bara VET det!

Vad längtar du mest efter just nu?
Just nu? Att fixa komvux så jag kommer in på vetrinärutbildningen. Fast det är flera års ångest kvar innan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback