Full fart.

Idag har jag städat hela lägenheten. Så nu känns det som hos folk igen. Det är rätt skönt. Dammsuget överallt. Ligger inte massa prylar och skräpar. Ingen disk som bara står. Men måste tvätta också. Fast vill ha en torkställning för det.  Borde ha pluggat också. Men det hinner jag inte nu.

Ikväll är det teater [igen]. Ska träffa mamma och syrran om en timme vid Karlbergs station. Sen börjar teatern vid sju. Får se när jag kommer hem igen. Förhoppningsvis inte alltför sent. Micke vill visst att jag köper några öl på vägen också så jag måste åka nu.

Imorrn har vi tjejdag en hel dag på stan. Eventuellt blir det några fler men än så länge är vi fyra.
Det blir Skansen och annat turistande och sen hårdrock på kvällen. Micke ska göra annat.

Nåja. Ska åka nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback