Mycket nu..

Jag känner mig hemskt oeffektiv för tillfället. Och samtidigt vet jag att jag inte är det. Inte egentligen. Det är bara det att jag kräver så himla mycket av mig själv. [Och just nu måste jag det så ingen får säga åt mig att jag kan ta det lugnt. Jag får ta det lugnt sen när jag har klarat av allt jag måste.]

På anledning av förfrågning... [och dessutom hände det idag]... NU har vi skrivit kontrakt på nya lägenheten. Och förmodligen är det i den vi kommer bo om ett år om inget väldigt oförutsett händer. Vi har även gjort alla färgval idag. Tog inte så fruktansvärt lång tid trots att vi inte räknade med att göra det just precis idag. Nu vill man flytta på en gång men det är låååååååååång tid kvar. Vad som händer med den här lägenheten vet vi inte exakt ännu. Förhoppningsvis får vi bo här tills vi får flytta. Annars... ja... då kan det bli lite bökigt [i bästa fall]. Men det är väl ingen jättekatastrof än iaf.

För övrigt funderar jag mest på skola och kurser och allt sånt. Dels så pluggar jag ju så jag håller på med det. Dels räknar jag på betygen och funderar om jag måste tenta upp allt som inte är MVG [vilket vore fruktansvärt jobbigt]. Jag har bra betyg men jag måste ha superbra betyg. Det är lite besvärligt. Men på nåt sätt ska det gå. Och sen är det själva utbildningen... Syrran har berättat att det delvis är som läkarutbildningen vilket betyder att jag kan låna böcker av henne och slipper slösa massa pengar på det och så kan jag dessutom fråga henne om hjälp.

Annars är det väl lugnt nu. [som om det skulle behövas nåt mer.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback