Mycket trams.

Alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid. Eller energi kanske. Jag blir tokig på kaoset i lägenheten så jag försöker göra något åt det. Jag klarar inte ens av att koncentrera mig på att plugga när det ser ut så här. Så just nu tvättar jag maskin efter maskin och försöker stryka mig igenom alla kläder. HAr snabbdammsugit vardagsrummet också. Så det kanske lättare. Gud vad intressant va?;)

Annars är det just nu skola skola skola och kaos i huvudet. Inga speciella planer för närmaste veckan dock. Micke jobbar och jag har inte planerat nåt speciellt på egen plan. Lite såna där eventuella planer bara. Vi får väl se. Beror på hur uttråkad jag känner mig mot slutet av veckan. Om jag är beredd att klättra på väggarna får jag väl tvångsumgås med nån:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback