Nä. Ingen bra rubrik idag heller.

Ibland surrar det som tusen bin i ens huvud. Är det bara jag som hör dom?

Imorrn är det valborg. Och jag har ingen aning om jag har skola. Tror det blir skolk då med. Men jag ska mejla mina jävla lärare iaf så jag inte blir kickad från skolan. [Men just nu hade det känts fint med sommarlov iaf. Men onödigt att bara sitta och rulla tummarna hela sommaren. Å andra sidan har jag dykkursen jag är sugen på. Och mamma uppskattar alltid hjälp på landet. Men va fan. Jag vill göra nåt vettigt. Och det är försent att söka sommarjobb.] Sen ska jag ut och fota. Eller så jagar jag Toshi med kameran. Och sen in till stan med rullen. Sen måste jag skriva färdiga mina pissdåliga uppsatser. Det blir nog bra.

Första maj blir det nog ingen demonstration för min del iaf. [Fast man borde nu då borgare sitter vid makten. Men jag vet ingen bra demonstration.]

Och sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback