Panik.

Idag blev det mest segdag. Fast jag BORDE ha pluggat. Som vanligt med alla dessa borden blev det ovanligt lite dock. Däremot har jag strykit lite. Så lite duktig var jag iaf...

Fast jag kan inte lämna bloggen till att bli sådär tråkig. Nu igen.

Jag har även börjat fundera ORDENTLIGT på mina studier. Och pga det fick jag en ordentlig panikattack tidigare idag. [Och det var längesen det hände. Jag avskyr dom och jag har inte saknat dom alls. Men med tanke på paniken jag kände var det väl inte helt jättekonstigt.] Det känns som jag kommer få plugga i tid och evighet. Det kanske inte gör något. Men lite panik får man på saker och ting. Särskilt med tanke på att jag inte har råd det minsta med att misslyckas. Allt måste funka perfekt. Och om det inte gör det... Ja vad gör man då...? Egentligen..?

Jag vet inte om det är skolan och de funderingarna som gör att jag börjat sova lite oroligt igen. Men det har jag. Och pga det så är jag sådär otrevligt trött igen. Det går över. Det är egentligen inte mer med det. Men ibland måste en flicka få panika ordentligt också.

Och annars? Ska till Jakan imorrn iaf. Gå på puben. Träffa syrran. Men det blir en lugn kväll iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback