Panik.

Just nu känner jag mest "HJÄLP!". För jag fattar inte riktigt hur jag ska klara det här eftersom:

  1. Jag måste ha så högt betyg som det bara går. Eller nära på. (Jag som trodde jag kunde släppa mina betygskrav nu. Men inte då.) När jag räknar på mina betyg som jag vet att de ser ut nu ligger det för lågt. Och frågan är hur mycket jag höjer. Men vissa betyg vet jag inte vad de ligger på just nu. Och jag känner mig mest vimsig angående det. Jag har tom glömt nåt jag har läst på komvux. Jag fattar fortfarande inte vad det är hur mycket jag än rabblar det i huvudet.

  2. Jag måste läsa minst 800 poäng till på komvux. Det är pissmycket. Och jag ville verkligen bli färdig med den här skiten nu. Och eftersom jag behöver läsa om matte b (för jag har bara g där och det duger inte just nu) så blir det 50 poäng till. Och jag är fortfarande sjukskriven så det blir MINST tre terminer. Förutsatt att FK inte krånglar. Hoppas de inte krånglar.

  3. Jag måste nånstans bland allt annat hinna plugga till högskoleprovet. Och inte sådär det-vore-kul-att-göra-högskoleprovet-nångång-och-se-vad-man-ligger-plugga. Utan om-jag-inte-klarar-det-här-alldeles-strålande-rasar-allt-som-ett-korthus-pluggande. Okej. Jag är liiiiiiite manisk just nu.
Och nu har jag inte ens börjat på de 5,5 åren jag ska plugga på vet-utbildningen och pendla fram och tillbaka 5 dar i veckan. För utbildningen ligger i Uppsala. Så. Hörni. Vi ses om sju år va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback