Segdag.

Idag har jag bara varit trött och seg rent allmänt. Det har gått alldeles för segt att plugga. Jag har typ skrivit ett par rader. Börjat på det argumenterande föredraget jag skulle göra. Men jag hade noll koncentration på vad jag skulle göra så det var lika bra att hoppa över det just idag. Men imorrn måste jag ta tag i det. Sen så måste jag ge mig iväg och fota. Iaf börja med bilderna. Men jag är helt och hållet oinspirerad. Men skitsamma. Det är bara tekniska bilder. Så det är bara att göra skiten. Förmodar jag.

Och annars? Lösa planer för i helgen. Eventuellt träffa syrran i Jakan. Och sen en heldag på stan förmodligen. Shoppa och dricka lite öl i solen. Det lär bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback