Ändrade planer.

Egentligen är jag väl trött. Fast ändå inte. Rastlösheten sprider sig i kroppen på mig. Igen. Alltid. Oftast. Och att bara sova känns... omöjligt minst sagt. Så vi bloggar lite en stund. Det är bra.

Idag skulle vi tjeja oss med mamma. Så blev det INTE. Systra mi var magsjuk och var direkt inte i form att göra sånt. Men istället blev det en liten sväng till Kallhälls centrum där mamma köpte ett linne en bok och en nalle åt mig. Det var världens finaste nalle så ingen får säga att jag är för gammal för såna presenter:) Och sen blev det lite mat, lite efterrätt, lite ost och ett par glas vin. Det var trevligt det också.

Imorrn börjar skolan. Och det ska bli roligt och jag ser fram emot att börja igen. Fast samtidigt är det nervöst och det känns som det är megamassamycket att göra.

Nä inget att skriva. Bara uttråkad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback