Ap-trött.

Jag är helt slut. Och det är bara måndag. Det känns fint.

Just nu har jag mest panik över provet jag ska ha på fredag. (Kunde ha valt att ha det på måndag också. Men då blir ju hela helgen förstörd för att man går och nojjar sig och det känns inte som jag hinner plugga särskilt mycket extra iaf.) Så pga av den anledningen så såg dagen ut så här:

Upp klockan 8.
Äta frukost och morgonfixa (kunde dock inte ducha för nån hade tjuvat varmvattnet)
Åka till skolan.
Ha fysik.
Åka till stan och köpa böcker (DYRT var det!)
Åka hem.
Sitta i soffan en timme.
Plugga, plugga, plugga.
Möta Micke å handla.
Rensa kyckling (till middagen)
Plugga, plugga, plugga.

Inte så konstigt att jag är trött kanske. Just nu längtar jag mest till onsdag då jag har ledig dag. Men främst längtar jag till fredag EFTER provet då jag kan slappna av lite. Fast det hinner nog bli fler saker jag ska göra innan dess.

Imorrn MÅSTE jag köpa nya batterier till den bra miniräknaren. (Den andra håller inte måttet). Sen borde jag köpa filofax-papper för det börjar bli för mycket att hålla reda på nu igen. Nåja. Ta det lugnt och titta på TV en stund sen ska jag SOVA. Upp tidigt imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback