Fucking grejt.

Idag är jag så fucking jävla grejt så det är löjligt. Jag svävar på små moln och känner mig oslagbar. Vad tog mitt självförakt vägen? Mitt dåliga självförtroende? Mina ärrade armar? Jodå det finns nog där under ytan men idag släpps de inte förbi grindarna. Nåja. Armarna är väl som de alltid är men idag räknas inte ens de in i bilden.

Jag trodde imorse att jag skulle vara trött och seg och inte alls vilja gå upp. Istället följde jag Micke till stationen [inte hela vägen] så jag skulle få en hundring innan han försvann för dagen. Och sen då jag kom hem satt jag mest och hade det bra med min kaffebalja. Och så lyckades jag ringa FK och de var inte alls elaka mot mig som jag trodde de skulle vara. De var ovanligt snälla tom. Och sen har jag haft skolindroduktion. Mitt schema ser lite tjockt ut vissa dagar men tom det känns helt okej. Och sen har jag tränat och varit duktig trots att jag varken hade lust eller ork egentligen.

Varför kan inte alla dagar vara såna här bra dagar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback