Helgen.

Och det var den helgen.

Den här helgen har jag varit duktig och oduktig. Duktig för att jag har pluggat men oduktig för att jag inte har pluggat tillräckligt. Det där med att köpa böcker och batterier till miniräknaren gick inte så strålande bra heller. [Nåja jag hinner det också].

För övrigt har helgen präglats av The Ark, rastlöshet, rastlöshet och... glömde jag nämna rastlöshet? Just nu är det bara så det är. Jag hinner nämna mig tanken på att jag vill göra något utan att veta vad och sen klättrar jag omedelbart på väggarna. Blev erbjuden att följa med och titta på midnattsloppet vilket kunde ha botat min rastlöshet lite men mitt samvete sa att jag MÅSTE plugga. En veckas till superpluggande och sen har jag prov. Tror jag måste gå på mattestugan och/eller åka hem å be mamma om hjälp i veckan. Sen får jag slappna av i två dar eller nåt.

Nu: Frukost och packa väskan.
Snart: Åka till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback