I just wanna scream some days...

Jag är rastlös så det kryper i hela kroppen på mig. Jag är less på att vara hemma och jag är less på att inte ha nåt speciellt att göra. Jag är en flicka som kräver mycket aktivitet och just nu är det ont om sånt. Det är mest sitta hemma och stirra på de fula tapeterna. All respekt för folk som gillar hemmakvällar och myspys för jämnan. Men jag är inte sån. Och jag har inga planer på att bli sån.

Å andra sidan har jag inte råd med sånt. Roliga saker alltså. För jag är en fattig flicka också. Fast om jag skulle ha nån att leka med så finns det väl gratis grejer att göra också. Eller så får jag råna en bank så löser det sig också. Sen drar jag till Nya Zeeland och hoppar bungyjump och dyker med hajar. Ska ni med?=)

Nä. Istället får jag vara hemma och städa och vara allmänt less på det mesta. Det går nog över snart. På fredag börjar skolan så då får jag mer att roa mig med. Det blir nog bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback