Lugn helg + skola

Den här helgen har varit extremt lugn och seg. Vi hade inte råd med nåt annat heller. Fast det kändes lite okej ändå eftersom jag börjar skolan imorrn. Inte alls sådär "nu klättrat jag på väggarna". Lite smått rastlös iofs men det känns som jag är det rent allmänt just nu. Det är som jag ständigt vill göra "nåt" utan att veta vad det är. Som om jag är orolig i kroppen eller nåt sånt. Alla har väl kanske såna perioder antar jag. När det man kan och det man vill inte riktigt går ihop när allt kommer omkring. Fast livet måste vara lite tråkigt för att man ska uppskatta när det är roligt.

Och så börjar skolan imorrn. Det känns riktigt roligt trots att att jag inte hunnit skaffa några böcker ännu. Det får jag göra på fredag då pengarna kommer. Det blir full fart nu iaf. Skola fyra dar i veckan och dessemellan massa pluggande. Vi får se om jag har tid med folk också:) Det är lite märkligt. Då man inte går i skolan ser man fram emot att göra det. Men oftast då man börjar blir det jobbigt och man vill slippa gå upp. Vi människor är lite konstiga på det viset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback