Pluggpanik.

Just nu har jag en sjutusan till huvudvärk så egentligen inte i form för att blogga nu. Men vad skulle jag göra annars som vore så hemskt mycket bättre då? Nej, just det.

Jag håller på att bli vansinnig på allt pluggande. Känns som jag aldrig kommer bli färdig till på fredag. Varför varför VARFÖR valde jag inte måndag? Men som jag redan påpekat har jag ingen extra tid att plugga på iaf. Eller typ inte. Så det där är en helt meningslös fråga. Och jag vill inte paja helgen på att nojja mig över allt jag kan och inte kan. [Jag vet att jag är tjatig men jag är så sjukt hysterisk över det här just nu].

Och nej. Jag VILL INTE höra någon av följande "tröstande" meningar:
"Det där klarar du bra."
"Du hinner, det är ingen fara."
"Klart du klarar det."
"Du är smart, det där blir inga problem."
Jag blir VANSINNIG på tröstande ord när människan som säger det inte har en ANING om hur jag ligger till och vad jag kan. [Ursäkta att jag är grinig men jag är stressad nog iaf.]

Nu överväger jag att bada lite [så släpper kanske huvudvärken]. Sen blir det väl minst en timmes pluggande till. Blä. Livet är pesttråkigt just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback