Rastlöshet.

Nu har jag städat lägenhet i två dagar och rent kaos har övergått till att bli... Nåja. Nästan ordning iaf. Det känns rätt bra med ett enda undantag. Det kryper i kroppen av allt annat jag skulle vilja göra. Så imorrn tänkte jag börja försöka göra lite annat.

Jag har en tavla som legat still... ja... länge? Och som verkligen skulle vilja bli klar. Och en till som borde påbörjas överhuvudtaget som är enligt samma tema. Fast nu med lite fundering på saken vore det nog snyggare att ha fyra små tavlor att sätta ihop. Nåja. Det hör inte riktigt till saken. Borde ta tag i det iaf och kanske jag skulle kunna göra det imorrn.

Sen har jag lite texter att skriva som jag håller på med. Ett par stycken på den här datorn. Ett par stycken på den gamla datorn. En bunt i garderoben. Så det är något jag borde göra. Och ta och AVSLUTA nåt någongång. Det skulle jag kunna.

Sen har jag mängder med grejer att laga. Och mängder av ideer att sy. Det bara ligger där och väntar på att jag ska ta tag i det nångång. [Men INGA nålar får lämnas framme den här gången!] Det skulle vara riktigt bra om jag gjorde det nångång. Få ordning på det så det inte bara ligger där och tar plats. Och apropå det har jag tänkt kolla igenom garderoben. Bort med gammalt och tråkigt och bara spara sånt jag tycker om. Men det är svårt. Att slänga kläder alltså.

Vi får väl se. Kanske skulle jag kunna fixa lite. Eller så bläddrar jag i nån mattebok. Det är också en idé.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback