Skolstress.

Okej. Andra dagen i skolan och liiiiiiiiite lugnare. Fysik känns fortfarande megasvårt men jag börjar låååååååååångsamt få in det rätt tänkandet. Räkna matte för att förstå sambandet. Jodå. Det går nog det också även om jag tidvis får panik av tanken. Just nu växlar jag mellan megapanik och megaångest för att jag är alldeles för dålig och inte fattar någonting och nåt slags fjärilar-i-magen-tillstånd för att det är så skojigt att plugga igen.

Biologin var däremot mycket mycket lättare. Den första lektionen började med nån fånig gymnasie.aktig lära-känna-lek. Man fick varsin fråga av fyra olika och skulle sen fråga fem-sex stycken frågan och sen skulle dom med samma fråga jämföra sina svar och redovisa. Så stor skillnad som sagt.

Imorrn är jag dock ledig. Massa skönt. Men det blir bara att plugga massa så ledig är ju relativt.

Nu är det GG.

(Ursäkta att jag är tråkig och bara skriver om skola men ni får stå ut ett tag. Eller låta bli:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback