Surflicka.

Ikväll försöker jag vara lite myspysig sådär. Dricka vin (egentligen spritzer) och spela TV-spel. Fast just nu pausar jag för jag är sur på dom för att de knuffas! Ja i spelet då.

Den här dagen började inte bra. Dels vaknade jag senare än jag borde (IGEN!). Sen så skulle jag skriva ut min labrapport i biologi. Men skrivaren vägrade fullständigt att sammarbeta. Då blev jag förbannad. Jag FATTAR inte varför våra apparater jämnt måste vara så DÅLIGA. Och då jag messade Micke och argt klagade på det hela visade han allt annat än förståelse. Och då blev jag ännu argare. Bara för att HAN inte använder skrivaren borde det väl inte betyda att HAN som är den enda i det här hushållet som förstår sig på datorer inte har nåt slags j-la ansvar att se till att det funkar?? Så. Nu har jag klagat färdigt på min sambo. Och pga att jag bråkade med skrivaren så kom jag iväg lite försent och missade NATURLIGTVIS tåget. Och då hamnade jag LÄNGST bak i klassrummet. Och naturligtvis hade jag glömt glasögonen hemma så jag såg inte vad hon skrev. Så mina anteckningar blev allt annat än logiska. Sen lugnade jag väl ner mig dock och blev en trevligare flicka.

Nu ska jag knuffas en gång till (minst) och dricka lite mer spritzer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback