Tokig.

Jag håller seriöst på att bli tokig. I ett ovanligt starkt ögonblick igår bestämde jag mig för att provet får gå som det går. Att det får bära eller brista. Världen går inte under om jag misslyckas. Det gick över sen. Idag känner jag paniken i magen så stark att jag bara vill kräkas. Panikattacken lurar under utan och jag är övertygad om att jag inte kan NÅGONTING. Och tidvis under pluggandets gång så bekräftas precis exakt det. För det står absolut stilla och jag fattar ingenting. Och nu orkar jag inte plugga mer och jag har MASSOR kvar att göra. Nåja, jag ska inte överdriva.

I sanningens namn vet jag inte vad jag gett mig in på. För det här är inte hälsosamt. Jag vet att jag MÅSTE klara den här kursen och att jag MÅSTE klara den alldeles strålande. Annars kan jag ge upp mina planer. Men jag MÅSTE göra så mycket annat också.

Jag får panik snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback