Trötthet.

Nu har jag snart klarat första veckan av pluggande. Det har gått riktigt bra. Men jag växlar mellan upprymdhet, panik och trötthet. Idag var det mest det tredje som gällde. Plus att jag haft en megahuvudvärk. Så det har varit dåligt med pluggande för mig. Vilket troligen lär innebära att det är något jag måste göra i helgen istället. Inte alls enligt min plan att plugga tillräckligt i veckan för att få lediga helger. Fast har jag tur går det snabbt att plugga imorrn så då blir jag färdig inför helgen iaf.

Annars är det rätt lugnt just nu. Imorrn ska jag på The Ark med Sara. Förutsatt att det inte tokregnar förstås. Det blir nog trevligt. Micke jobbar i helgen så resten av min plan är att dricka öl och spela tv-spel i lugn och ro. Det kan vara rätt så skönt. Speciellt eftersom jag är rätt så trött vid det här laget. Fast egentligen är jag alldeles för rastlös för att sitta hemma. Men vi tar igen det nästa helg. Det blir bra. Spara lite på krafterna.

Det var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback