Pluggstress.

Jag skriver labrapporter. [Nä jag sitter ju här men EGENTLIGEN skriver jag labrapporter. Jag har bara smitit ett ögonblick.] Och jag fattar knappt vad jag skriver. Jag minns vad jag såg under labben men jag fattar inte hur jag ska skriva det. Så jag chansar och skriver som jag känner för. Det innebär antingen att jag är proffs på att chansa och får toppbetyg eller att hon ser rakt igenom min chansning och sågar det totalt.

Jag är smått stressad. Det börjar vara slutet på terminen nu. Allt jag inte hunnit innan måste jag hinna nu. Alla labbrapporter som jag hamnat efter med (IGEN!!!) alla prov ska skrivas och klaras. Snart är terminen slut och då är det kört. Eller inte. Beroende på hur det går. Jag hoppas på inte. För annars är det extremt svårt att plugga nästa termin. Man får inte plugga B-kurser om man inte klarat A-kurserna. Det är logiskt. Men lite stressande just nu.

Och så mitt i stressen så åkte jag på en praktförkylning. Toppen. Jag har inte tid så jag försöker ignorera den och hur trött jag är. För jag MÅSTE plugga konstant nu. Det går inte annars. Jag måste skriva labrapporter på löpande band. Jag måste plugga in kemin till sista provet. Jag måste. Annars går det inte. Sen har jag de där två labrapporterna från fysiken som hon ville tala om som ligger och spökar. Jag har inte haft tid att prata med henne. Eller ork. Och så måste jag ringa FK. Och ikväll ska jag på möte för den nya lägenheten. Så jag har inte tid. Samtidigt kan jag inte sova då jag hostar men men. Sova kan man göra en annangång. Jag är väl ledig mellan åtminstonde den 21 till den 7 januari. Då kan jag sova:)

Nä. Tillbaka till pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback