Sista minuten stressen.

Okej. Så här är det.

Imorrn slutar den här terminen. Jag är megasuperstressad och känner mest för att kräkas. Jag har knappt orkat med kemihelvetet på slutet men jag har hållit ut. Så det har inte gått superbäst (ärligt talat) men det har, förhoppningsvis, gått. Sista orden på sista labrapporten skrev jag för två minuter sen och imorrn är det en redovisning (AVSKY) och sen är jag friiiiiii. Nåja. Till 7:e januari iaf. Sen börjar ett värre helvete. De efterföljande kurserna.

Jag slipper iaf jobba över julen. Det här är nog sista året jag har det så sen blir det att jobba på varenda ledighet och vartenda lov tills jag är färdigutbildad och får ett riktigt jobb. (Om jag kommer så långt, jag är negativ just nu). Inte för man är ledig för det. Det blir att åka mellan familjer och låtsas att man gillar julskiten med glitter och tomtejäklar. Tröjan jag skulle sy hann jag aldrig med men det blir kanske bra iaf. Och sen blir det nyår och så ska det börja packas inför flytten och sen börjar skolan och.. ja...

Är inte livet underbart så säg?;)

Kommentarer
Postat av: Bloggen

Hej...det är bloggen här...du har inte glömt bort mig va? va?

2008-01-13 @ 17:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback