I´m sick of being sick.

Om den här jävla förkylningen kunde släppa nångång så skulle jag bli så glad så jag dansade runt hela lägenheten. För jag är less less less på att vara sjuk. Och det var VERKLIGEN inte så jag tänkte tillbringa mina lediga veckor. Jag skulle göra mina projekt. Jag skulle städa lägenheten från golv till tak. Jag skulle rensa i källaren. Jag skulle träna. Jag skulle promenera. Jag skulle INTE vara sjuk och försöka sova bort sjukdomen. Måste köpa echinacea förra veckan. Ungefär.

Lite har jag dock städat. Med betoning på LITE. Jag hade hoppats att hitta mass onödigt som jag bara kunde SLÄNGA. Men. Näe. Inte direkt. Jag har rensat för bra tidigare. Och ändå är skåpen fulla, överfulla faktiskt. Men om jag skulle ta tag i projekten så skulle det kanske lätta lite. Eller. Kanske. Vad tror ni?

Btw blev vi erbjuden en lägenhet idag. En av de nya. En av de DYRA. Men ändock. En lägenhet. Och om ett år kanske den hyran inte känns så farligt. Fast hade hellre blivit erbjuden en av de äldre lägenheterna. Liksom.. De är billigare och bättre. Och så är jag nervös vad de säger om oss rent ekonomiskt. Nåja. Man ska inte oroa sig i onödan. Nu verkar vi ligga långt fram i kön åtminstone. Alltid nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback