Just a few words.

Det känns som jag håller på att bli sjuk. Och som vanligt har jag ALDRIG tid med sånt. Dock är skolan slut nu så jag har lite tid. Men bara lite.

Idag:
  • Måste ringa skolan jag har sökt kurser på och se vad det är frågan om. Varför jag inte har fått några besked alltså. Nu är det bara 5 veckor kvar.
  • Möta syrran på söder och ta nån öl innan Kvarteret Skatan. Och sen till Rival och titta på Kvarteret Skatan då. Måste komma ihåg att skriva ut en karta så att vi inte vimsar bort oss. Fast ska väl egentligen inte vara så svårt att hitta till. Men för säkerhetsskull.
Resten av helgen:
  • Micke säger att vi ska städa. Så det är väl det vi ska. Kolla om nåt behöver tvättas. Städa och röja.

Kommentarer
Postat av: Akalla-Stina

Va lustigt! Stoffe & jag var och såg Kvarteret Skatan den 8:e! Alltså dan innan.. :)

2007-02-15 @ 15:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback