Oaktiv.

Jag har inte varit så aktiv här de senaste dagarna. Faktum är att jag inte ens satt på datorn för att jag hade helt enkelt inte lust. Ha! Men idag blev jag understimulerad. Helt utan anledning för det finns typ tusen saker jag skulle kunna göra så jag slapp ha tråkigt. Men just nu vill jag inte. Har dock varit duktig idag och städat sovrummet, bäddat om sängarna och städat hallen - helt själv! [För Micke är förkyld och sådär karligt gnällig och mesig.]


Den här veckan måste jag:
  1. Plugga. Som tusan för guds skull. Sista provet på psykologin. Nu är det bara att köra så det ryker.
  2. Komma på ett bra café på söder och meddela vilket till tjejerna i gruppen. [Men jag har så jäkla mycket inte lust med något som har med jobbet att göra så jag blir trött i huvudet.]
  3. Städa vidare innan jag får panik av att bo här - igen!
  4. Skriva prov.
Därefter har jag åtminstone fyra veckor att bara ägna mig åt mina projekt eller bara softa. Det känns så himla skönt. Fast det skulle vara skönare om jag fick antagningsbeskedet från skolan. Just nu måste jag fundera på om jag kommer behöva ordna något annat eller inte. Men jag tänker inte oroa mig för det. Nu ska jag fundera om jag orkar plugga lite ikväll eller om jag ska städa resten av kvällen och plugga hela dan imorrn. Som att välja pest eller kolera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback