Oengagerad.

Jag är lite dålig att skriva här just nu. Jag är lite oengagerad för tillfället.

Jag har varit sjuk i över en vecka nu och jag är så less på att hosta och nysa. Ändå måste jag jobba ikväll. [Fast jag jobbar ju bara c:a 2 timmar så det är inte så jäkla farligt. Fast det är ganska drygt eftersom jag lessnat på jobbet... ] Och igår var jag tvungen att skriva prov tidigt på morgonen trots att jag var sjuk. Hoppas det inte gick åt helvete.

Nu har jag 3-4 veckor kvar av min ledighet. [Med enstaka jobbtillfällen och lite sjukhusbesök] och jag har inte gjort något av det jag skulle. Men jag har varit sjuk som sagt. Idag tänker jag dock inte sätta igång med nåt. Men från imorrn blir det städvecka. Småprylar ska plockas undan [för det funkar inte med en busig kisse att ha det så], lägenheten ska skrubbas, fönster putsas, saker slängas och nån tavla och hylla ska upp. Och om Micke inte ställer upp så borrar jag för tusan själv. Och hoppas att hålet blir rakt:)

Och sen vill jag veta om jag kom in på mina kurser så jag kan slappna av angående det också. Nu ska jag försöka göra något så jag ser frisk ut ikväll iaf. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback