Give me music.

Ja vad trevligt! tänker man. Jag ska lyssna på Thåström. Eller Winnerbäck. Det var så länge sen. Och visst hade vi lite Stefan Sundström. Det är bara det att Micke har tjuvat all musik från mig just nu. [Thåström och Winnerbäck är definitivt min musik!] Och så klagar jag och så ger han mig samma jävla hårdrock som jag lyssnat så mycket på att jag är less less less!

Så nu är jag sur. Jag är less på Sabaton snart. [Och jag älskar egentligen Sabaton.] All musik blir dålig efter sjuttioelfte gången.

Jag röstar för att jag ska få tillbaka min musik. Skaffa er inte sambo. Eller ge honom inte er musik iaf. Ni ser den aldrig aldrig igen. Det är som bermudatriangeln. Saker bara försvinner spårlöst. Hokus pokus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback