Just another day.

Idag var det sjukhuset med den sedvaliga exponeringen. Vilket innebar att det bara var att gå upp med tuppen, vilket iofs var lika bra med tanke på att kissen fick för sig att busa för allt vad hon var värd i vanlig ordning. Det gick väl rätt bra och allt sånt där. Lite nytt folk. En del gamla borta. Typ så. Sen var jag hemma igen var 12. Och fick världens utjamning. Det verkade nästan som om hon ville säga att jag var världens elakaste som lämnat henne så länge alldeles ensam.

Egentligen skulle jag åkt till skolan igen sen vid 14. Men jag hade verkligen ingen lust så jag tillät mig att skolka idag. Lite dåligt samvete fick jag men samtidigt kände jag mig så seg å så så jag kände att jag förmodligen behövde det. Och det blir väl bara den här enda lektionen. Sen blir de full fart de här sista veckorna. Det är lika bra då de slutar snart.

Sen får vi se om jag lyckas ta tag i alla mina projekt då jag är ledig i fem veckor. Och jag vill verkligen ha mitt antagningsbesked. Om jag får nåt. Vilket jag hoppas. Annars måste jag snabbt försöka hitta en nödlösning. Och vad det skulle vara vette tusan. Men men.

Nu ska jag titta vidare på CSI och slöa i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback