Kissen har kommit.

Nu är hon slutligen här. Lilla kissen. Eller hon kom igår kväll. Allt gick riktigt bra. Hon var lite orolig i bilen så jag har lite rivsår på ena handen/handleden men sånt får man räkna med. Och sen jamade hon ett tag. Men sedan slocknade hon mot min hand i bilen och sov i princip resten av resan. Då vi kom hem så gick hon väl runt och kollade läget i nån timme men sen somnade hon i mitt knä och verkade finna sig till ro. Så allt verkar gå riktigt bra. Hon är lite rädd för plötsliga ljud (som när man låser upp dörren eller när posten kommer) men hon är så liten än så det ordnar sig nog. Och ibland är hon lite pipig. Så märkte jag precis att hon är en liten tiggarkisse. När jag åt macka såg hon hemskt sugen ut.

I övrigt är det fortfarande namnet som är det svåra. vi kan inte riktigt bestämma oss. Men läste nånstans att det kan vara bra att känna efter i ett par dagar så man blir nöjd med ett namn. Så får väl göra så. Och leta igenom alla namnsidor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback