Kissen.

Just nu känns det lite som att ha fjärilar i magen. Hon är vår nu. Kissen. Det enda som är kvar är att hämnta henne. Och jag vill bara göra det nu nu nu för att känna att allt har fallit på sin plats. Men idag kan vi inte hämnta henne för hon som vi ska köpa henne av är inte hemma idag. Och imorrn kunde inte Rickard köra så det blir på tisdag.

Jag är nervös att något ska strula till sig. Lagen om alltings fördjävlighet typ. Nej då. Har egentligen inget att vara nervös för alls. Det är bara att hämnta henne. Men jag är alltid lite pessimistiskt sådär för säkerhets skull. För om något blir fel blir man inte så besviken.

Om jag blir alltför nervös får jag väl ta bussen till Norrtälje imorrn trots allt. Fast jag vill inte åka kommunalt så långt med en liten kisse. Bara lite nervös:)

Och namnförslag mottages tacksamt för jag är dålig på honnamn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback